هومن

فقط برای هومن

هومن

فقط برای هومن

سلام گرم گرم

سلام به همه ی دوستان عزیز امیدوارم حال همتون توپ توپ باشه بچه ها واقعا معذرت خواهی میکنم یه مدت نبودم و وب اپ نشد ولی قول میدم جبران کنم و اول باید بگم دوستایی که تو اپ های قبل نظر گذاشته بودن من الان جواب دادم واقعا ببخشید دیر شد و اینکه هرکسی که به این وب میاد اگه یادشه چیزی تو نظرا گذاشته یا ...بالاخره نظرای قبلو ببینین خیلی هم نیستن اگه بود جواب دادم و..خوب امروز میخ.ام سورپرایزتون کنم بچه ها میخوام یه چیزی بگم هرکسی که میخواد از هومن جوووووووووووووووووووووون سوالی بپرسه میتونه بگه و منم قول میدم ۱۰۰ درصد بزودی از خود خوده هومن جووووووووووووووووووون میپرسم و بهشون جواباشونو میگم قوله قول مطمعن باشید.میدونین چرا این ایده به ذهنم رسید؟ اخه همه ی بچه ها میگفتن چرا سوال های همه مصاحبه گرا تکراری نمیدونم من این سوالو دوست داشتم بپرسم و.............واینکه به نظرم قشنگه هم برای شما که میپرسین هم برای هومن جون قشنگه که ببینه طرفدارش چی ازش میخوان بدونن.و مطمعن باشید من عیننا جواب هومن جوون کامل بهتون میگم خیلی زود پس منتظرم.راستی سورپرایزایه هومن جوووووووووووووووووووووووووووون خیلی زیادن منتظر باشید.میبینمتون هومن ندا

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام ندا جون میشه بپرسم چه طوری میخوای از هومن جون بپرسی؟
البته ببخشید که این سوال رو ازت میپرسم.

شقایق جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام،میشه بگی چطوری وازچه طریق ازهومن میپرسی؟

پرنیان جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.kamranhooman-p.mihanblog.com

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو از کجا مگه باهاش در ارتباطی؟؟؟
ندا؟؟؟
وای خدا ..!!
اول بگو ببینم فامیلین؟؟؟ دوستید؟؟؟ چی هستین؟؟؟
تروخدا بگو.

الهه سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام ندا جون خواهش میکنم زود جوابم رو بده میشه بگی چجوری میخوای از هومن بپرسی؟ با هومن نسبتی داری؟ اگه نسبتی با هومن جون داری میشه بگی چه نسبتی؟

سارا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ http://sara-lovekh.blogfa.com

سلام من شماره گوشی هومن را خودم دارم ولی بهش قسم خوردم که به کسی ندم توچی؟ شماره ی هومن را داری؟
راستی قراره همین چند وقته بهش زنگ بزنم آخه بدلیل مشغله زیاد نمیتونست حرف بزنه! یه بارم زنگ زدم بهش بی چاره خواب بود!ولی به خاطر من از خواب تازش گذشت!
میدونی اون مهربون ترین مرد دنیاست! خیلییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییی مهربونه!حتی وقتی از خواب پرید چیزی بهم نگفت من وقتی بهش گفتم خواب بودی خندید وگفت آره!
به وبم بیا دوست دارم بای

بهار( ع ۱۴ س) چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.kh-paradisal-men.blogfa.com

سلام عزیزم خیلی ممنونم اومدی وبم سلامت باشی ندا جونم
راستی بچه ها پرسیدن از کجا و چطوری از هومن میخوای سوال کنی جواب ندادی من همین سوالو دارم راستش می خوام ازش یه سوال مهم بپرسم

الهه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

ندا جون چرا سوال ها رو جواب نمیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد