هومن

فقط برای هومن

هومن

فقط برای هومن

عکس و خبر

من از اندک نگاه تو امید مبهمی دارم...............نگاهت را مگیر از من که با ان عالمی دارم.......سلام به همه ی دوستای گلم امیدوارم همتون شاد و سلامت باشیددلم براتون خیلی تنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ شده و میرسیم سر یک خبر خیلی خیلی خیلی خوب19.gifالبوم شناسنامه با ۱۲ اهنگ تا اخر مرداد ۱۳۸۹ به بازار میاددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددزیبا ساز وبخب میدونیم  هومن عزیز و کامران در نوروز امسال در باکو و دبی بودند و اخرین کنسرت این دو نیز در تورنتو بود و همه میدونید که هومن و کامران تابستان امسال هم به باکو میروند و هم به ترکیه دوستانی که می خواهند به کنسرت ترکیه برند در قسمت نظرات حتما به من بگندزیبا ساز وبمیرسیم سر عکس ها دوستان من جدیدترین عکس ها از  هومن عزیز رو میذارم هومن و کامران در باکوهومن عزیز و کامران در یکی از رستوران های شهر باکوهوومن و کامران با طرفدارانهومن گل در تورنتوواقعا محشره هومنهومن و کامران در حال خواندنباز هم هومن گلهومن واقعا تو خوندن حس میگیرههومن و کامران و طرفداران در باکوهومن جیگر در باکوهومن و طرفداران در باکوهمچنین در باکو و هومن نازنین در دبی نوروزواییییییی چه جمعیتیهومن در دبی و در حال خوندنهومن و کامران عزیز در دبیخب اینم از عکس ها دوستان تعداد عکس ها واقعا زیاده حدود ۵۰۰۰ عکس و سعی میکنم تو هر اپ یه چندتایی رو انتخاب کنم Couplesزیبا ساز وبخب من بازم یاداوری میکنم دوستانی که قصد رفتن به کنسرت ترکیه رو دارن در قسمت نظرات به من بگن و ایدی یا وب سایت خودشون رو هم بزارنc124ce3ac800255bbb609f0eb62abf0f.gifخیلی دوستتون دارم قول میدم زود به زود اپ کنم و از همه دوستانی که میان و نظر میدن قدردانی میکنم دوستتون دارم تا اپ بعدی با خبرهای خیلی خیلی خوب ...خداحافظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظKisses

نظرات 26 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

سحر چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

حال کردم واقعا عالی بود .عکس ها بسیار زیبا و دیدنی بودند

مریلا چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

مطالب و خبرهات خیلی عالی و دقیق بودن مرسی

منصوره چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

چقد دیر اپ کردییییییییییییییییییییییییی .عکسات باحال بود ..............................

نسترن شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ

سلاممممم ندااا جونننن

نسترن شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

بابا چقدر تغیرراتت داددییییییییی

نسترن شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

میبینم که البوم های جدید بیرون دادن!!!

نسترن شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

هومن جون خوبه ؟؟؟حالا؟

نسترن شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

دلم واسه کامران تنگ شده!!

علی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

خیلی خیلی قشنگ بود
همیشه سبز باشی و موفق..............

نسترن شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

چه میکنی تابستونیی؟؟

نسترن شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

ندا جون اینجا چه خوشمل شده!!!

کتی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

نداجون فوقالعاده بود

سحر سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فاطمه سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

ندا چرا البوم نمی اد..................................................

زینب سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام عالی بود به منم سر بزن

شیرین (افتخارمه فن این 2 فرشته باشم) جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.khlovekahoo.blogfa.com

سلام دوستان عزیز.من بعد از مدت ها آپ کردم.هر کسی که طرفدار کامران و هومن وسریال های کره ای هست حتما به این آپم سر بزنه :

www.khlovekahoo.blogfa.com

درسا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.kamranhoman.loxblog.com

اپم بدو بیا

آندیا حسینی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://kamran-kh-hooman.mihanblog.com

سلام عزیزم . مرسی که من رو دعوت کردین تا به وب تون سر بزنم . وب شما خیلی عالیه . هم مطالب هم عکس ها .

arezou jaberi جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.kamran-baby-hooman.blogfa.com

salam asalam chi mikhay bedoniiii????
baraye ertebat baman ba emailam dar tamas bash.
hala in etelaat ro vase kimikhay?
bayad baham harf bezanim ya chat ya call ya voice.boooooooooooos

آشنا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ق.ظ

سلام .... تو نسبتی با کامران و هومن داری؟؟؟ فامیلشون هستی؟؟

بله من فمیلی هومن هستم

لعیا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.layagoli.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی اما باید بدونی که من شایعه درست نمیکنم همه اینو میگن مطمئن هستم حتی یه ویدیو از هومن و بنفشه هست میتونی بری ببینی هومن تو تولد سیروس اهنگ نرو واسه بنفشه میخونه که اون دختره ۲بار میاد هومنو بغل میکنه.من شایعه درست نمیکنم عزیزم.تازه شما خیلی مطمئن صحبت میکنی تازه من چجور میتونم با هومن در تماس باشم و این سوالا رو ازش بپرسم که واقعیت داره یا نه؟مگه شما باهاش در تماسی؟

سلام عزیزم من قصد به احترامی به هیچکسو ندارم فقط میخواستم بهت بگم از چیزی که انقدر بهش اطمینان داری حرف بزن و اینکه نمیشه خیلی چیزا رو با یه دیدن فیلم گفت.هومن جووووووووووون بزودی حتما خودش بهتون جواب میده و اینکه از طریق همین اپی که جدید کردم سوالاتو بگو تا از هومن جون بپرسم بزودی جواباشو بهتون میگم.مرسی ببخشید یکم دیر شد.

somaiih شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://somaiih.blogfa.com

گلم به من هم سر بزن

حتما ببخشید یکم دیر شد.مرسی

شقایق سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://kamraneshgheman.loxblog.com

سلام وب خیلی قشنگی داری یه سر به منم بزن

حتما عزیزم

سارا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://sara-lovekh.blogfa.com

تو کدوم شمارش را داری؟
گوشی یا دفتر؟
من گوشیش رادارم.

سارا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://sara-lovekh.blogfa.com

سلام عشقم یکی از شماره های هومن را بده فعلا نمیتونم چیزی بگم بعدا برات توضیح میدم راستی عکست را بزار توی وبت خوشم اومده ازت دختر پایه ای هستی!
یادت نره شماره هومن را برام بزاری دوست دارم عززززززززیزم بااااااااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد