هومن

فقط برای هومن

هومن

فقط برای هومن

کنسرت کلن و حرف

تا لحظه ای که نفس میکشی من زنده امتا لحظه ای که عاشقی من عاشقم       سلام به همه ی حامی های گل هومن امیدوارم حالتون خوب باشه دوستان عزیز امروز میخوام در مورد یک مسئله مهم باهاتون صحبت کنم  بچه ها همه میدونیم تولد هومن گل نزدیک است و من در پست قبل به شما گفتم هرکسی هر ایده ای داره و یا کاری که بلده بکنه برای من تو قسمت نظرات به صورت خصوصی بگه و بچه ها من به شما گفتم که موافق هستید امسال تولد هومن را به جای اینکه در هر وبلاگ دو سه تا عکس بذاریم و یک تولدت مبارک بگیم بیاید یک جشن فوق العاده با شکوه بگیریم ................ ولی متاسفانه هیچکس به این سوال جوابی نداده ...............واین خیلی بده که حامی های هومن مسئله ای به این جدی ای رو دست کم بگیرن .بچه ها من خواهش میکنم همکاری کنید و من هم بهتون قول میدم که اگه جشن بزرگی برپا کنیم که طرفدارهای خواننده های دیگه همه دست به دهن بمونن من از خود هومن بخوام که تو چشن شرکت کنه .............. بچه ها هرکسی که میدونید طرفدار هومن هست  خبر کنید . وقت زیادی نداریم ........ عجله کنید .بچه ها ما  باید جشنمون جوری باشه که  ۵۰۰۰ تا کامنت داشته باشیم .میدونم شماها میتونید .منتظرم.......................................................خب میرسیم سر کنسرت کلن که  در المان بود خیلی کنسرت زیبا و جالبی بود مخصوصا موقعی که هومن میخواست بیاد بالای صحنه از روی اتش میپرید و بچه ها عکس های این کنسرت رو میتونید در ادامه مطلب ببینید و لذت ببریدخب  امیدوارم عکس ها رو ببینید و لذت ببرید منتظرتونم .واین هم جمله همیشگی هومن به حامیانش ایمان خود را نگه دارید تا به نتیجه برسید هیچ چیز غیر ممکن نیست .

ادامه مطلب ...

کنسرت کلن و سورپرایز

زفراق سینه ات غم سینه سوز دارم گل من قسم به عشقت نه شب و نه روز دارم سلام به همه ی حامی های هومن گل امیدوارم حالتون خوب باشه و سال تحصیلی را با موفقیت طی کنید . بچه ها من یک معذرت خواهی به همه ی حامی های هومن بدهکارم چون قرار یود من هر جمعه اپ کنم ولی به دلایلی نکردم بازم ببخشید .                                          دوستای گلم امروز اپمون در مورد کنسرت کلن هست که عید فطر در المان اجرا شدکنسرتی بسیار عالی   مثل همیشه و همه ی انهایی که رفتن براشون یک شب خاطره انگیز شده . و اما میرسیم سر سورپرایزی که من از اولین اپ قولش رو داده بودم اما قبلس باید یک موضوعی رو باهاتون در میان بذارم . بچه همه میدونیم که تولد هومن نزدیک است و دیدیم که موقع تولد هرکسی یک چندتا عکس میذاره و یک تولدت مبارک میگه  .............. به نظر هومن لایق جشنی بسیار بزرگ است و من از دوستانی که وبسایت یا وبلاگ دارن یا حامی هومن هستن میخوام که امسال با هم جمع بشیم و یک تولد بسیار بزرگی رو را ه اندازی کنیم دوستانی که ایده ویا نظری دارند حتما تو نظرات به من بگن ومن هم قول میدم که اگه این جشن خیلی زیبا و بزرگ باشه کاری بکنم که هیچکسی تا حالا نکرده و تمامی اسم هایی که کاری انجام میدن برده میشه . ........خب میرسیم سر عکس ها     . بچه به دلیل اینکه نمیخوایم ظاهر سایت تغییر کنه و تعداد عکس ها زیاد است میتوانید عکس ها را در ادامه مطلب بببینید.ححتما ببینید واگرنه از دستتون میره .....................................................................................خب میرسیم سر نظرات جاداره از نسترن  و منیکا عزیز تشکر کنم و همچنین مریم و مهری   عزیز این سایت فقط برای هومن هست  و ما عکس هایی قرار میدم که هومن در انها حضور دارد بازم ممنون که نظر میدین........................ وباتشکر از ثمین ......... مهاجر و .......... ایدا هومن ......... ساغر فدایی هومن.................شکوفه .............. فریبا ..........مهناز..................کیانا عزیز ..............سعید محمدی..................و مهسا عزیز تشکر میکنم و از انهایی که امدن ولی نظر ندادن هم تشکر میکنم . بچه ها منتظر ایده هاتون و همکاری هاتون هستم     ................... و کمتر از ۲۰ تا هم نظر ندید .   ............ و جمله همیشگی هومن یه حامی هاش ایمان خود را نگه داریم تا به نتیجه برسیم هیچ چیز غیر ممکن نیست . .............بابای

ادامه مطلب ...