هومن

فقط برای هومن

هومن

فقط برای هومن

عید نوروز -باکو

سلامممممممممممم به همه ی حامیان گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل هومن نازنینننننننننن    فرارسیدن سال۷۰۳۲میترایی اریایی۳۷۴۸زرتشتی۲۵۶۹شاهنشاهی و ۱۳۸۹ خورشیدی رو به هومن و تمام حامیانش تبریک میگم

هومن و تمام حامیانشخب ارزو میکنم سالی پر از موفقیت و پر از شادی و نشاط و پر از هیجان داشته باشیدومطمئنم سال خیلی عالی رو در پیش داریم چون امسال دیگه حتما البوم میاد وبار دیگر جهان به لرزه درمیاد

webfa7.blogfa.comخب همه میدونیم که هومن و کامران کنسرت های زیادی در ایام عید داشتن ودارن و هرکدوم رو هم عالی اجرا کردند و میکنند مثل همیشه و چند کنسرت اخیر شون که در کشور های نزدیک به ایران بود خیلی از دوستانمون انجا بودند و خیلی خیلی بهشون خوش گذشته بود و من و خیلی از دوستان دیگه که نبودیم دورا دور همون حس رو داشتیم و به قول یکی از دوستان که حرف خیلی قشنگی زد و گفت که نرفتن به کنسرت یه درده و رفتنش هم یه جوره دیگه ...من بهش گفتم چطور گفت اخه هرکی میره کنسرت به کامی و هومی اعتیاد پیدا میکنه از بس زیبا و با عشق و احساس فراون اجرا میکنن ......................................و اما یک شعر خیلی خوشگل رو تقدیم میکنم به هومن نازنینم .  تـــمــام احــســاســم مــال تـــوســت

بــهـتــریــن عــطـرهــایــم از نفـسـهــای..


تـــو ســاخــتـــه مــی شــود


مـــن بــــرای لــبـخـنــدت دلتــنـگــم..


و بــرای تـــمــام حــرفــهــایــت


مــن هــرگــز از تــو خــســتــه نمیشــوم..


و هــرگز جــز بــرای تــو زنــدگــی نــکــردم.


نــاجــی شــبـهــای بــی کســی ام خــالــصــانــه


مــی ســتــایـــمـــت!!!!


تـــمــــامـی احـــســاســم فــــدای حـــضـور


پـــاکــــت نـــــازنــیــــن هومنمButterflyخب میرسیم سر عکسها متاسفانه عکس های کنسرت دبی هنوز بدستم نرسیده و فقط تعداد کمی عکس از باکو رو دوستان فرستادن.باهم میبینیم.......
 این عکس های هومن نازنین بود و میرسیم سر پوستر ها که کار های نیلوفر نازنینم و مهسا گل است که خیلی کارشون درستهوای که چقدر زیباستhooman kkخب امیدوارم خوشتون امده با شه از همه ی دوستانی که میان و نظر میدن ممنون .منتظر اپ های داغ داغ باشید.دوستتون دارم تا بعد......خدانگه دار