هومن

فقط برای هومن

هومن

فقط برای هومن

بزودی

سلام دوستای گلم امیدوارم حالتون خوب باشه دوستای عزیزم ممنون که نظر میدید میدونم شما هم مثل من دل تو دلتون نیست عزیزای دلم من به هومن پیغام دادم که چنین وبلاگی زدم و چکار هایی میخوام تو اینجا بکنم ولی هنوز جوابش نیومده خب خودتون میدونین سرشون شلوغه وبخاطر همین اپ نکردم ولی بچه ها مطمعن باشید بزودی هومن عزیز جواب میده و اون شخصیتی که من از هومن میدونم ۱۰۰ درصد باهامون همکاری میکنه فقط بچه ها ما تا جایی که میتونیم باید مخاطب ها ی این وب رو بیشتر کنیم تا بتونیم به همه ثابت کنیم هومن بیشتر از ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ هزاران نفر طرفدار داره بچه ها تا میتونید نظرات رو بیشتر کنید و به هرکسی که طرفدار هومن خبر بدین و من میدونم موفق میشیم . پس منتظر باشید و جمله پایانی دوستتون دارم خیلی زیاد به چشماتونم خیلی میاد

افتتاحیه

بنام پروردگار                                                                                         سلام به همه ی دوستان گلم همانطور که میدونید این اولین نوشته ای است که در این وبلاگ منتشر میشود پس اول از همه درباره این وبلاگ و تفاوتش با دیگر وبلاگ های کامران و هومن رو میگم.من ندا هستم ۱۵ سالمه و ۸ ساله که فن هومن هستم من مدت هاست که به فکر ایجاد چنین مکانی هستم دوستای گلم همونطور که میبینید اسم این وبلاگ هومن جعفری هست و باید بگم در این وبلاگ فقطو فقط درباره ی هومن مطلب و عکس و شعرو غیره میبینید  من اینجا رو باز کردم تا بتونیم در اینجا درباره خود هومن و شخصیتش و صحبت های اون و رفتارو غیره اون شناخت پیدا کنیم  و من این رو هم به شما میگم که همه ی مطالبی که اینجا منتشر میشه گفته های خود هومن و یا دوستان او ویا پدرام است منظورم اینکه هیچگونه دروغ و شایعه ای در این وبلاگ منتشر نمیشه در ضمن من این قول رو به شما میدم که طی یک ماه اینده اگر خود هومن موافقت کرد در قسمت نظر دهی میتونید هرچی که می خواهید رو برای هومن بنویسید تا خود هومن هم ببیند و هممون میدونیم که هومن مایل جکسون رو خیلی دوست داشت پس برای مرگ ان ناراحت است و من همینجا به تمامی طرفداران مایکل تسلیت میگییم خب شما فن های هومن میتونید اخبار یا هر مطلب درستی که از هومن به دستتون میرسه به من ایمیل بزنید و من هم ان مطلب رو به اسم خودتون در وبلاگ مینویسم .دوستای گلم من رو از نظراتون بی دریغ نذارید .دوستتون دارم خیلی زیاد به چشماتونم خیلی میاد.