هومن

فقط برای هومن

هومن

فقط برای هومن

کنسرت تورلاگ و احساس

منو ببخش اگه شب ها ستاره ها رو میشمارم منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوست دارم.......................................سلام به همه ی حامی های گل هومن حالتون چطوره خوبید ...................خب همونطور که میدونید موضوع امروز کنسرت تورلاگ هست که ۳۱ مرداد بود و ما بار دیگر شاهد هنر نمایی هومن گل بودیم  و ان هایی که رفتن  میگفتن عالی بوده مثل همیشه بچه ها میدونید چرا هرکسی که میره کنسرت هومن موقع برگشتن گریه میکنه چون دلش نمیاد از چنین فرشته ای جدا بشه خب بچه ها من تصمیم گرفتم تو هر اپی در مورد یکی از خصوصیات هومن توضیح بدم . امروز میخوام در مورد احساسی بودن هومن بگم .بچه ها ما همه میدونیم که هومن ادم خیلی حساساتی است ولی وقتی به کسی میگیثم میگن اخه تو از کجا میدونی .حالا من میخوام براشون دلیل بیارم .بچه ها ما همه دیدیم که هرکسی به هومن عشق بورز هومن هم به اون عشق میورزه . مثلا دیدید که هرکسی که با هومن عکس میندازه چه پیر .چه جوان چه دختر و چه پسر .زیبا و زشت فرقی نداره هومن موقع عکس گرفتن ان ها رو  در اغوش میگیره  و به نظر من این یک حرکت خیلی زیبایی است. و هومن همیشه زود میخنده و زودم ریه اش میگیره منظورم اینه که احساساتشو بروز میکنه  ما نباید یادمون بره اون موقعی که هومن در مورد اشکان عطامنش اون پسر ۷ ساله صحبت میکرد بغض تو گلوش بود یا اون موقعی که بخاطر یک مصاحبه که ما همه میدونیم که ایرادی نداشت ولی یکسرس از ادم های فرصت طلب شروع به اذیت کردن هومن کردن و ما دیدیم که هومن در شبکه ایران چقدر گریه کرد و ما حامی ها هم پشت سر اون گریه میکردیم و هزاران هزار مورد دیگه پس ما بر این اساس میگیم که هومن ادم احساسی است.خب حالا میرسیم سر عکس های تورلاگ هومن که خیلی زیبا هستن با هم میبینیم  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 خیلی عکس ها قشنگه بچه ها برای اینکه فضای سایت خراب نشه بقیه عکس ها را در ادامه مطلب ببیبنید.و خبر مهم اینکه از این پس این سایت هر جمعه اپ میشه و خواهش میکنم از دوستانی که میان نظر هم بزارن البته اگر واقعا حامی هومن هستن ۲۰ تا کمتر نظر نذارن چون من فکر میکنم لیاقت هومن ۱ یا ۲ تا نظر نیست و این رو هم بدونید انهایی که نظر نمیذارن یک روزی نا امید میشن بچه ها خواهش میکنم همکاری کنید و به دوستانتون که هومن رو دوست دارن بگید که همچین سایتی هست بچه ها اگر کامنت ها و نظرات بالاتر بره کاری فوق العاه رو در نظر داریم پس تلاش کنیدخب میرسیم سر نظر ها . بچه ها خیلی ها پرسیده بودن در مورد روز تولد هومن عزیزان من مطمعنم که تولد هومن۲۹ ابان است و  مریو مهری عزیزز که گفته بودین اکثریت سایت ها روز ۲ اذر رو جشن میگرن بخاط اینکه میخوان بین تولد هومن و کامران جشن بگیرن  و گفته بودید که مانی هم گفته ۲ اذر باید بگم اگر شما پارسال در بیوگرافی خوندن ایشون دقت میکردین و اطلاعات کامل داشتی میدیدی خیلی از چیز ها رو اشتباه گفتن. بهر حال ممنون که میاید و نظرم میدید وهمین جا تشکر میکنم از  مریم و مهری و نیلوفر و فاطمه و نسترن و مونیکا و الناز و زهرا و کیانا عزیز و شیما و ندا و فریبا و ساغر و سارگل و مانیا و بنفشه و همه ی دوستان .بچه پس از این به بعد اون هایی که واقعا حامی هومن هستن کمتر از ۲۰ تا نظر نذارن .مطمئن باشید روزی این نظر ها خوشحالتون میکنه. واین هم جمله همیشگی هومن به حامی هاش که ایمان خود را نگه دارید تا به نتیجه برسید هیچ چیز غیر ممکن نیست .ادامه مطلب رو هم ببینید عکس ها خیلی قشنگن.تا جمعه بعد خدانگهدار

ادامه مطلب ...

عکس ها و صحبت های جدید

اگر هومن شکلات بود شیرین ترین بود اگر عروسک بود بغلی ترین بوداگر ستاره بود دنباله دار ترین بودو تا زمانی که مال حامیاشه عزیزترینه  سلامی دوباره به همه ی شما حامی های گل هومن امروز دومین اپ این وبسایت است................................خب اول میخوام در مورد البوم جدید که شناسنامه اسم داره کمی صحبت کنم .البوم شناسنامه تکمیل و اماده پخش است ولی کمپانی اونگ هنوز البوم رو بیرون نداده این یکی از دلایلش بود ودلیل بعدیشم به احترام فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است و حدود ۴ ماه دیگه البوم در سراسر جهان پخش میشه و با دیگر سکان های موزیک پاپ جهان به لرزه در می اید. خب یکسرس از دوستان خواسته بودن در مورد کارهای این سایت بیشتر توضیح بدم.خب اینجا یک مکانی برای حامی های هومن هست من اینجا فقط در مورد هومن و هنر های اون و خیلی چیزهای دیگر که به هومن مربوط میشه صحبت میکنمو این نکته رو بچه ها توجه داشته باشین که در اینجا عکس های هومن فقط قرار میگیره حالا ممکنه هومن این عکس ها رو با برادرش یا خواهرش یا فن هاش یاخیلی کسای دیگه انداخته باشه منظورم اینکه حتما باید خود هومن در ان عکس باشه تا من ان عکس رو اینجا قرار بدم و تمام عکس ها و مطالب این وبسایت دقیق و دور از شایعه است.خب خیلی سرتون رو درد  نیارم و حالا میریم و جدیدترین عکس های هومن رو میبینیم       

عکس ه برای ارمنستا است  کنسرتی بی نظیر رو اجرا کردن و این عکس ها هم عشق هومن رو به فن هاش نشون میده

خب می رسیم سر نظر ها و سوالات ممنون از کسایی که نظر دادن و ثابت کردن که واقعا حامی هومن هستن و از کسایی که اومدن ولی نظر دادن هم متشکرم .خب همینجا جاداره از سعید محمدی عزیز و نسترن و مونیکا و سامان که معروف به سامان گرافیک هست تشکر مخصوص کنم این دوستان واقعا به من کمک کردن تا این کار رو عملی کردم واقعا ممنونم  و  همینطور از مریم ومهری عزیز و نیلوفر گل و سنا و فریبا و سارگل و شیماو ساناز و مهسا و ماهک و بنفشه و پرنده و یلدا و فاطمه هم تشکر میکنم .مرسیحالا میرسیم سر جواب نظرات مریم و مهری عزیز که گفته بودینو تولد هومن ۲ اذره عزیزم خیلی ها این حرف رو میزنن ولی کاملا اشتباه است من از خود خود هومن شنیدم که گفت من متولد ۲۹ ابان هستم گفتم که من حرف اشتباهی رو اینجا نمینویسم و همش از زبان خود هومن است و سوال دیگه ای که پرسیده بودی هومن دوسال پیش ۲ تا سگ داشت ولی در حال حاضر ۶ سگ داره و خیلی هم دوستشون داره و اگر فکر میکنی من اشتباه میگم میتونی از خودش بپرسی.و ساناز عزیز که پرسیده بودی اگر من یک روز هومن رو ببینم چی بهش میگم باید بگم نمیتونم بگم چون حرفی که من میخوام بزنم با تمام حرف هایی که همه بهش میزنن فرق داره.خب تمام شد ساناز عزیز خواسته بود براش پوستر بزارم و من هم پوستر هایی که نیلوفر عزیز زحمت کشیده رو براتون میذارم5fsfe2o4oh1fali17y8.jpgبچه ها پوستر ها رو سیو کنید بزرگ میشنudrki8bluorgaj85j5c.jpgبازم از همتون تشکر میکنم بچه به همه ی اون هایی که عاشق هومنن خبر بدین که چنین جایی هستو خواهشا نظر بدین تا ثابت کنیم به همه  همه عاشق هومنن .واین هم جمله پایانی که هومن به حامی هاش گفته ایمان خود را نگه داریم تا به نتیجه برسیم هیچ چیز غیر ممکن نیست.منتظر باشید.